Tabor Planica

Ponedeljek, 21.3.2016

Izpred šole smo odpeljali ob 8:36. Med vožnjo ni bilo nič posebnega. V dom Planica smo prispeli okoli 10. ure. Med kosilom mi je bilo slabo. Po kosilu smo si ogledali znane športnike. Po kosilu smo šli na ogled NC Planica. Šli smo na vrh najvišje letalnice. Kasneje smo si ogledali film o Planici. Potem smo imeli večerjo in za njo večerne igre.

Torek, 22.3.2016

Zbudil sem se okoli 7. ure. Po zajtrku smo šli na ogled TNP in se tam sankali. Potem smo izdelovali igluje. Po kosilu smo šli na krpljanje, izdelovali smo tudi snežake. Po večerji smo imeli predavanje o gorah in ogled filma o Planici.

Sreda, 23.3.2016

Vstali smo se okoli sedmih. Po zajtrku smo šli na delavnice o orientaciji in imeli orientacijski tek. Bili smo drugi. Po kosilu smo šli na tek na smučeh. Niti enkrat nisem padel. Kasneje smo risali in slikali.

Četrtek, 24.3.2016

Zbudil sem se malo pred 7. uro. Po zajtrku smo naredili zemljevid Zelencev in se odpravili do njih. Popoldne smo šli na pohod v Tamar.  Zvečer smo risali in pred spanjem pospravljali stvari.

Petek, 25.3.2016

Dopoldne smo plezali po umetni steni. Plezal sem štirikrat. Domov smo se odpravili ob 13:30. V šolo pa prišli okoli tretje ure popoldne.

Deli:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja